Monday, October 12, 2009

Lembaran buku baru

Bismillahirrahmanirrahim,(Dengan nama Allah yang maha pemurah dan penyayang),



Alhamdulillah, akhirnya setelah 2 minggu berada di United Kingdom, saya berkesempatan untuk memulakan semula blog. Hajat untuk membuka blog baru sudah lama disimpan,sejak habis tahun pertama di UniKL BMI lagi, namun tidak kesampaian, disebabkan sikap saya sendiri yang tidak dapat mengumpul daya bagi memulakannya. Apepun, setelah sampai di negara orang, saya merasakan satu tanggungjawab untuk menulis semula di blog.Lebih-lebih lagi atas desakan sahabat2 yang tidak sabar2 untuk membaca entri penulis yang tak seberapa ini.=P

Blog saya sebelum ini, www.ammarehsan.blogspot .com lebih tertumpu kepada aktiviti saya dan juga kehidupan peribadi saya. InsyaAllah, blog baru yang saya buka ini akan lebih tertumpu kepada bentuk ilmiah atau pemikiran, dan juga sebagai satu medium dakwah bagi saya menjalankan tanggungjawab sebagai seorang muslim insyaAllah. Entri-entri saya akan ditulis dalam kedua-dua bahasa melayu dan english. Saya ingin memohon maaf awal-awal lagi sekiranya terdapat banyak kesalahan tatabahasa atau jika penguasaan bahasa saya terlalu lemah.=)


Bagi yang tidak mengenali, saya Ammar Ehsan bin Omar, pelajar jurusan Kejeruteraan Elektrik di University Of Sheffield, United Kingdom.Bumi kelahiran Amerika namun berdarah dan rakyat Malaysia. Baru sahaja sampai ke Sheffield, United Kingdom dan bercita-cita mahu menjadi seorang entrepreneur berjaya.(Serasi dengan objektif MARA =P).

InsyaAllah, moga blog ini dapat membawa manfaat pada semua.~Amin



Ammar Ehsan 12 Oktober 2009

4 comments:

  1. finally!!!!!
    and owh..sepertinya lain dari tulisan kamu yang sebelum2 ini =)

    ReplyDelete
  2. cat, tipu gile ko tulis blog dlm BM. da power english tulis la english haha

    ReplyDelete
  3. entrepeneur berjaya
    jadilah distributor herbalife
    kekeke

    bagus la ada org sheffield berblog
    huhu

    ReplyDelete
  4. @anum:lol...ko semestinye antara sahabat2 yang mendesak ak;P..hehe..tulisan len?Sbb bahasa len kot..>.<

    @katik:haha..power english tulis english tak challenging rr...tulis BM mencabar skit..(padahal BM tgh lemah...kena blaja=S)

    @joe:herbalife?lol..sempat lagi promote..hehe..stakat ni tak terbuka hati lagi la=)...yup2..mmg bagus..huhu

    ReplyDelete